Szállítási feltételek
Milyen szállítási módokkal tudom megrendelni a csomagomat?
Webáruházunkban elérhetőek a csomagautomatás és a házhozszállítási módok.
Csomagautomaták: Foxpost és GLS
Házhozszállítás: GLS csomagfutár
Biztonságban lesz a csomagom?
Igen! A csomagokat nagy alapossággal csomagoljuk be és jó sok térkitöltőt is használunk, hogy a dobozban lévő termékek a lehető legnagyobb biztonságban legyenek!
Kisebb megrendeléseket futár borítékba vagy kis méretű dobozba fogjuk csomagolni, míg a nagy tételek már méretes dobozokba tesszük.
Ugyanakkor, a használt ám de hibátlan dobozokat minden esetben újrahasznosítjuk, hiszen erősen hiszünk a környezetvédelemben és azt szeretnénk, hogy minél tovább űzhessük a kedvenc hobbinkat a természetben.
Mennyi idő, míg megkapom a csomagomat?
Minden esetben arra törekszünk, hogy a leadott megrendelésedet mihamarabb kézhez kapd. Azonban, a teljesítés függ a megrendelés leadásának időpontjától, napszaktól és naptári naptól. Kérlek azt is vedd figyelembe, hogy a csomagküldő szolgálatok nem dolgoznak hétvégén.
Így, a leadott megrendelésed 1-2 vagy maximum 5 munkanapon belül megkapod.
Kérlek vegyed figyelembe a kiemelt promóciós és ünnepi időszakokat is, mint például a Black Friday időszakok vagy a Karácsony előtti időszak.
Utánvéttel is átvehetem a csomagomat?
Természetesen! Játékosként én is számtalan esetben használtam az utánvétes rendelési funkciót és ez nem lesz másképpen a mi üzletünkben sem!
Azonban, kérlek vegyél figyelembe néhány tényezőt. Utánvétes rendelést telefonos megerősítés után áll módunkban átadni a futárnak, így ha a RollAirSoft-tól lesz bejövő hívásod, akkor vedd fel bátran a telefont.
Továbbá, az utánvét kezelési költséggel jár a csomagküldő szolgáltatók irányából, amelynek a teherviselését nem tudjuk vállalni!
Hogyan tudom kifizetni a csomagomat?
A csomagodat többféle módon is ki tudod fizetni a webáruházunkban.
Választhatod a közvetlen banki átutalást, vagy a kártyás fizetést a SimplePay segítségével.
Banki átutalás esetén küldd el utalási közleményben a nevedet, illetve a megrendelési számot.
Csomagautomatás utánvétes vásárlás esetén bankkártyával tudsz fizetni az automatán kihelyezett terminálon.
Utánvétes házhozszállítás esetén készpénzben, illetve bankkártyával is tudsz fizetni a futárnál.
Vásárlástól való elállás
Mégsem ilyen terméket szerettem volna, visszaküldhetem?
“Megtörtént a baj! Nem ilyet akartam!”
Természetesen megértjük! Mi is jártunk így. Azonban, ilyen esetben mindig a megelőzés a legjobb taktika..
Ezért kérünk, hogy vásárlás előtt alaposan olvasd át termékeink leírását, illetve olvass utánuk az interneten vagy keress rájuk a YouTube-on. Mivel a hobbink napról-napra népszerűbb, ezért már végtelen mennyiségű információ áll rendelkezésre a termékekről.
Amennyiben még mindig lenne kérdésed, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot!
Ha mégis úgy érzed, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket, akkor a jogszabályok által biztosított, 14 napos idő kapuban van erre lehetőséged.
Fontos, hogy a visszaküldési szándékodat mihamarabb jelezd az info@rollairsoft.hu e-mail címen. Visszajelzés hiányában nem áll módunkban visszavenni a csomagot.
Ilyen esetben a vásárlónak kell gondoskodnia a termék visszaküldésével járó szállítási költségről és a megfelelő csomagolásról. Kérjük, hogy úgy csomagold be a terméket, ahogyan Te is szeretnéd kapni a csomagot, hiszen rossz csomagolásból eredő sérülés esetén nem áll módunkban elfogadni a terméket.
A termék visszaküldésére pedig válassz egy megbízható csomagfutár szolgáltatót, aki felelősséget vállal a sérült csomagokra.
További fontos szempont, hogy a terméket hibátlanul és eredeti, sértetlen csomagolásában küldd vissza, annak minden tartozékával és érintetlen szavatossági matricájával, viaszolásával.
Ellenkező esetben értékcsökkenéssel tudjuk visszavenni.
Beszerelt alkatrészekre, felbontott BB-kre, gázokra nem tudunk elállási jogot biztosítani.
Elállási szándékról szóló jelzéstől számítva 14 napon belül visszautaljuk Neked a termék vételárát.